کد خبر : 650
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 16:38

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان خبر داد : ؛

سلماز ترابی؛

اکران مستند ۷۲ ساعت در حوزه هنری خوزستان

اکران مستند ۷۲ ساعت در حوزه هنری خوزستان
قلی گشتی از اکران مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه هنری خوزستان خبر داد و گفت : این مستند روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است .؛

به گزارش پایگاه خبری هوژ خبر از اهواز ؛ به نقل از ، روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، “شهریار قلی گشتی”، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مستند سینمایی «۷۲ ساعت» در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان اکران شد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان افزود: حاج قاسم به اسلام ناب برگرفته از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باور داشت و آن را نه تنها به عنوان یک اعتقاد شخصی بلکه در زندگی اجتماعی و سیاسی خود نیز پیاده می‌کرد.

وی تلاش برای اتحاد مسلمین را یکی از اهداف برجسته حاج قاسم دانست و اضافه کرد: ایشان با همین اتحاد بود که در مقابل داعش ایستاد و بر همین اساس فعالان فرهنگی و هنری به واسطه کارهای هنری باید این اهداف برجسته را هر چه بیشتر مورد تأکید قرار دهند تا همگان بدانند که راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

قلی گشتی با بیان اینکه توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به خصوص از بعد فرهنگی موثر واقع شود تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان نهاد اسلامی و انقلابی برای دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که اکران مستند ۷۲ ساعت یکی از این کارها است.

وی عنوان کرد: مستند ۷۲ ساعت به‌کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر است که از ۱۳ تا ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز – امانیه خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف پخش خواهد شد علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۰۱۶۱۸۸۷۸۷ تماس حاصل نمایند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان ابراز کرد: این مستند سینمایی روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد: تولید مستند «۷۲ ساعت» ۲ سال به‌طول انجامیده که در آن برای اولین بار در گفت‌وگو با نزدیک‌ترین افراد ایرانی و عراقی به شهید سلیمانی روایتی از سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را روایت می‌کند.

قلی گشتی یاد آور شد: این مستند در یک نسخه سینمایی ۷۵ دقیقه‌ای در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.