کد خبر : 11757
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 0:13

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر )؛

پیام مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار

پیام مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری  ( س ) و روز پرستار
اصغر رشنودی ؛ مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ، با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار را تبریک گفت.؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، متن پیام اصغر رشنودی ؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ، بدین شرح می باشد :

به نام خدا

‹‹ کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور می کند. ›› پیامبر اکرم(ص)

 

سالروز ولادت باسعادت بانو حضرت زینب کبری (س) که بنام روز پرستار نامگذاری شده است، گواهی مبرز بر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات برای جامعه زحمتکش پرستار می باشد.

حرفه ای، به غایت ارزنده و پرمشقت که تفسیری زیبا از جلوه های بی بدیل فداکاری، حلم و دیگرخواهی است.

 

تلاش های مجاهدانه پرستاران در راستای گسترش چتر سلامتی و بهبود حال بیماران، عملی پسندیده و صالح محسوب می شود که مبین مولفه ای فراتر از نگاه حرفه ای به این شغل است و دلیل مبرزی بر رویکرد عاشقانه در ارائه خدمت به ابنا بشر در آن متجلی است.

 

بی گمان از خود گذشتگی مدافعان سلامت در تمامی عرصه ها از دفاع مقدس تا نبرد با ویروس منحوس کرونا همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری جاودانه خواهد ماند.

این سفیران سلامت می‌کوشند تا درد و آلام بیماران را بزدایند و نعمت صحت را که عطیه ای الهی است به ایشان اعاده نمایند از اینرو در چنین شرایطی انتظار می رود تا با همراهی و همدلی همگانی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی یاریگر این عزیزان باشیم.

جا دارد در این ایام یادی کنیم از پرستاران ایثارگر حاضر در فلسطین اشغالی و منطقه غزه که جان را خود را در کف اخلاص گذاشته تا جان دیگر مردم مظلوم این سرزمین را نجات دهند.

 

اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر، متانت و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش استان خوزستان، مراتب تقدیر و قدردانی خود را از خدمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر فهیم ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران در سایه لطف الهی، ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و درپیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام رسالت بشر دوستانه و ایثارگرایانه خویش را خواهانم.

اصغر رشنودی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.