کد خبر : 10696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 10:13

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ؛

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر؛

اربعین یک رزمایش و یک حضور عمومی تمام مردم است  

اربعین یک رزمایش و یک حضور عمومی تمام مردم است   
مجید منادی گفت : در واقع اربعین یک رزمایش و یک حضور عمومی تمام مردم است .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ؛ مجید منادی ؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، شامگاه سه شنبه ( ۷ شهربور ماه ۱۴۰۲) ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هوژ خبر ؛ مطرح  کرد : محلی که در آن هستیم موکب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان می باشد ، که با محوریت برنامه های فرهنگی ، هنری و رسانه ای به زوار سیدالشهداء ( ع ) خدمت رسانی می کند .

 

منادی با اشاره به پیاده روی اربعین ، افزود : در واقع اربعین یک رزمایش و یک حضور عمومی تمام مردم است و عشق و علاقه و محبت تمام مردم نسبت به فرهنگ حسینی و به حضرت اباعبدالله الحسین است .

 

مجید منادی ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، با اشاره اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه و انعکاس اخبار از نگاه این اهالی ، ادامه داد : اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه در این قبیل  برنامه ها ، همیشه در خط مقدم بودند و امسال هم به مانند سال های گذشته پیش قدم و پیشرو عمل کرده است .

وی ادامه داد : اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه ، در این  برنامه ها ، خیلی خلاقانه ،  دلسوز و وزین و خیلی هدفمند و جهت دار شرکت کردند .

 

وی تصریح کرد : همان طور که مردم به زوار سیدالشهداء ( ع ) ، از لحاظ اسکان ، غذا و … پذیرایی می کنند ، اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه هم وظیفه خودشان را به خوبی انجام می دهند و با اجرای برنامه های متنوع در حوزه عفاف و حجاب و برنامه های نمایشی و رسانه ای هر شب به زائرین کربلای معلی خدمت رسانی می کنند .

 

شایان ذکر است ؛ موکب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تا اربعین سید و سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین ( ع ) ، در پایانه مرزی چذابه با بسته های فرهنگی و هنری به زوار سیدالشهداء( ع ) خدمت رسانی می کند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.