کد خبر : 12918
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 20:33

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان :؛

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

انتخابات نقطه عطف تغییرات فرهنگی اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات نقطه عطف تغییرات فرهنگی اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران است
محمد شهباز گهروئی از همه هنرمندان استان خوزستان جهت حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، محمد شهباز گهروئی ؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان ، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ،  مطرح  کرد: این انتخابات نقطه عطف تغییرات فرهنگی اجتماعی نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان افزود: انتخابات یک فرصت و نقطه‌ای است که مردم با اراده و رای خود تغییراتی در ترکیب مجلس و دولت ایجاد می‌کنند و به واسطه این تغییر شاهد تحولات فرهنگی اجتماعی هستیم که بعد از گذشت قریب به چهار و نیم دهه از انقلاب و گذشته‌ای که می‌توان مرور کرد این موضوع غیرقابل انکار است.

 

وی اضافه کرد: ما به عنوان فعالین حوزه فرهنگ، هنر و رسانه باید بدانیم که در این فرصت و روز سرنوشت‌ساز چه کسانی با چه رویکردهای فرهنگی و هنری قرار است انتخاب شوند و چهار سال ریل‌گذاری حوزه فرهنگی و هنری را به دست گیرند.

 

شهباز گهروئی، از همه هنرمندان اعم از ادیبان، اهالی شعر و داستان، ادبیات، هنرمندان حوزه سینما، نمایش، موسیقی و تجسمی دعوت کرد جمعه ۱۱ اسفند را به عنوان یک روز مهم قلمداد کنند و بدانند یک رای می‌تواند در جریان فرهنگ و هنر استان تاثیرگذار باشد.

 

وی تصریح کرد: باید توجه داشت علاوه بر حضور آحاد مردم و هنرمندان در انتخابات، باید انتخابی دقیق و به دور از قوم‌گرایی و حزب‌گرایی داشته باشیم و فردی شایسته و در حد این استان پرظرفیت انتخاب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.