کد خبر : 12973
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 21:52

مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه :؛

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

کارخانه ورق عریض فولاد آتیه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تُن آماده بهره برداری است

کارخانه ورق عریض فولاد آتیه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تُن آماده بهره برداری است
یار محمد محمدی گفت : کارخانه ورق عریض فولاد آتیه خاورمیانه با ظرفیت ، ۳۶۰ هزار تُن ، و اشتغال زایی یک هزار نفر آماده بهره برداری است .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، یار محمد محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، روز سه شنبه ( ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ) ، در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران ، از شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، در جمع خبرنگاران ، مطرح کرد :کارخانه ورق عریض فولاد آتیه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن آماده بهره‌برداری است .

وی افزود : کارخانه ورق عریض فولاد آتیه خاورمیانه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن و اشتغال‌زایی یک هزار نفر آماده بهره برداری است .

وی تصریح کرد : این شرکت یک مجتمع صنعتی تولید فولاد شامل کارخانه نورد میلگرد است که سال ۱۳۹۵ با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن تولید و اشتغال ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم، راه اندازی شده است.

وی ادامه داد : فاز دوم این مجموعه، کارخانه نورد ورق عریض با ۶۰۰ هزار تن ظرفیت است که در بخش اول ظرفیت ۳۶۰ هزار تن پیش‌بینی شده و امید است بتوانیم در فاز دوم به ۶۰۰ هزار تن برسیم.

وی اظهار کرد : حمایت بانک تجارت در راه اندازی این مجموعه ارزشمند تاثیرگذار بود و امید است بتونیم با راه اندازی فاز دوم در زمینه افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی قدم های موثری برداریم.

وی تصریح کرد : تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این مجموعه اعتبار هزینه شده و امید می رود بتوانیم با این ظرفیت در تولید و رفع مشکلات اقتصادی استان و کشور موثر باشیم.

وی اظهار کرد: بی شک در شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی به غیر از تولید و اشتغال‌زایی هیچ راه دیگری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیست.

وی اذعان داشت : خوزستان ظرفیت بالایی برای تولید و ایجاد اشتغال دارد و باید با اتحاد و همدلی کمک شایانی به آبادانی کشور و رونق اقتصادی کنیم.

یار محمد محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، در پایان یادآور شد : در حالی که در شهرک های صنعتی چنین مجوزی از گذشته نبوده و یا از ابتدای پروانه فعالیت یک مجموعه صنعتی، سازمان محیط زیست این مجوز را درخواست می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.