کد خبر : 13477
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 16:28

به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان ؛ ؛

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی برگزار شد

اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی برگزار شد
اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو "یادواره شهید آوینی" ، به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان ، برگزار شد.؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، به نقل از ،  شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، صبح روز سه شنبه (  ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) ، اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی با حضور مریم کارگر نجفی ؛  معاون تحقیقات و سرمایه انسانی وزیر نیرو، مرتضی شعبان زاده ؛ مدیر کل دفتر آموزش تحقیقات و نو آوری وزارت نیرو، حامد تقدیری ؛  رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و عباس صدریان فر ؛ مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان و دیگر مسئولین استانی در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان ،  برگزار شد.

عباس صدریان فر در این همایش ضمن تسلیت درگذشتگان شاغل در سازمان آب و برق خوزستان در سانحه واژگونی مینی بوس، اظهار کرد: تحقق وعده صادق توسط سبز قامتان این مرز و بوم و یادگاران دفاع مقدس که اجازه ندادند دشمنان ما کوچکترین جسارتی به این کشور داشته باشند را تبریک می گوییم.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری در سخنرانی های خود کلید واژه هایی به کار می برند که اگر به آنها توجه کنیم چراغ های مسیر پیشرفت کشور هستند.

صدریان فر در ادامه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: جهاد تبیین یعنی بیان تلاش های خدمتگزاران در کمال واقعیت و فرق ما با دشمن این است که آنها دروغ پردازی می کنند و ما خدمات دولت را آنگونه که رقم خورده بیان می کنیم.

صدریان فر با تاکید به امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: اگر در جهت نا امید کردن مردم و جامعه قدم برداریم، آب در آسیاب دشمن ریخته ایم؛ ما موظفیم خدمات انجام شده را به بهترین نحو بیان کنیم تا حق مطلب ادا شده و جامعه امیدوار شود.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه هر جا ما صحنه را خالی کردیم دشمن حضور پیدا کرد، گفت: وقتی فضا را با تبلیغات صادقانه پر کنیم دیگر دشمن جایی برای عرض اندام پیدا نمی کند؛ قاطبه هدف دشمن جوانان هستند ما نباید به دشمنان اجازه جولان بدهیم چرا که در قبال مسئولیتی که شهدا به ما سپرده اند موظف هستیم.

صدریان فر ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم، اقدامات زیادی انجام شده است اما در حوزه تبلیغات به خوبی عمل نکردیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به افتخار برگزاری اولین مدرسه پاییزه و اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در خوزستان، عنوان کرد: استان خوزستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد که باید به خوبی از آنها بهره برداری کرد. صدریان فر با اشاره به اینکه جهاد تبیین حسنه جاریه است، بیان کرد: هر کس می تواند در این راه قدمی بردارد و با روایتی نیکو اقدامات و پیشرفت ها را بیان کند؛ این کار دلی است و تکلیفی در کار نیست ما باید خود را مدیون نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بدانیم و برای روایت و انعکاس هر آنچه موجب پیشرفت و رشد و تعالی جامعه شده آموزش دیده و داوطلبانه عمل کنیم.

حامد، تقدیری، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت نیز در ادامه این برنامه، اطلاع رسانی و روایتگری در دولت سیزدهم را ضعیف عنوان کرد و گفت: غربی ها در عرصه روایت گری بسیار کار می کنند؛ اینکه همه چیز آماده باشد و ما کار کنیم هنر نیست، هنر آن است که در کمال سختی کار را نجام دهیم و این جهاد تبیین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.