کد خبر : 9742
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 17:11

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر؛

نمایشگاه انفرادی عکس “بازیافت ” 

نمایشگاه انفرادی عکس “بازیافت ” 
نمایشگاه انفرادی عکس هنرمند خوزستانی ؛ علی راحمی حقیقی با نام "بازیافت " در گالری شم تهران برگزار شد .   ؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، نمایشگاه انفرادی عکس هنرمند خوزستانی ؛ علی راحمی حقیقی با نام ” بازیافت ” با همکاری بابک حقی ، از تاریخ ۵ الی ۱۹ خردادماه ۱۴۰۲ ، در ” گالری شم” تهران ، به آدرس : ایران . تهران . میرداماد . میدان مادر . خیابان شهید سنجابی ( بهروز سابق ) . بن بست یکم . پلاک ۸ . طبقه اول . واحد ۱۲ ، برگزار شد .

 

علی رامی حقیقی ، گفت : آثار این نمایشگاه رجوع به لایه های گذشته و کاویدن گوشه‌ های مختلف و پنهان ابژه ها و آشغال های تاریخ مصرف گذشته ، جستجو در رویدادها ، خاطرات و اشیا دغدغه مجموعه پیش روست .

 

هنرمند خوزستانی ادامه داد : در این مجموعه بسیاری از اشیا ارزش واقعی خود را از دست داده اند اما عکاس در پی باز ارزش گذاری آن هاست ؛ ابژه هایی که با تبدیل شدن به شی ارزشی در تصویر ، مفهومی تاره از ارزش را در گفتمان تصویری باز می نمایاند .

گویی ارزش نامریی همچون امر نامریی بار دیگر زنده شده و گذشته از گور بر می آید .

 

گفتنی است ؛ علی رامی حقیقی متولد سال ۱۳۷۸شهر است . او از بیست و یک سالگی پس از گذراندن دوره‌ های آموزش عکاسی ، بصورت حرفه ای وارد حوزه هنری مدیوم شده است . او هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز مشغول به تحصیل است . توجه و تمرکز او به تجریه زیست و جغرافیای محل زندگی اش ، رفتار شناسی و روانکاوی باعث شده که با استفاده از مدیوم عکاسی به دنبال تعمق و آموختن بیشتر در حوزه ی هنر معاصر باشد .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.