کد خبر : 11048
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 5:54

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هوژ خبر؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد 

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد 
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، رژه نیروهای مسلح در خوزستان برگزار شد .   ؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس  ، مراسم رژه نیروهای مسلح ، جمعه ( ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ ) ، با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان کشوری و لشکری ، در بلوار امام رضا ( ع ) اهواز ، برگزار شد .

در ابتدا سردار حسن شاهوار پور ؛ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر ( عج ) ، با اشاره به همدلی نیروهای مسلح و آماده دفاع همه جانبه از میهن ، گفت : امروز نیروهای مسلح به اینجا آمده اند تا بگویند با همدلی ، آماده دفاع همه جانبه از میهن مان هستند .

وی افزود : این روز را به ملت شریف ایران تبریک می گویم و از همه رزمندگان و دلاورمردانی که امروز در این مکان حضور پیدا کردند ، تشکر و قدر دانی می کنم .

 

در ادامه ، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد ؛ امام جمعه اهواز ، گفت : در طول جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ، حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به دشمن واگذار نکردیم که این نشانه از صلابت ، عزمت و قدرت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است .

وی تاکید : امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، با اقتدار کامل در منطقه حضور دارند و با اقتدار به ایران نگاه می کنند ‌.

 

 

در ادامه ، علی اکبر حسینی محراب ؛ استاندار خوزستان ، گفت : این مانورهایی که برگزار می شود باید به فرار آمریکا از منطقه ختم شود .

 

وی تصریح کرد : شاهد این هستیم که امروزه جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که حتی سایر کشور به دنبال خرید ملزومات از ایران هستند و از این بابت به خودمان افتخار می کنیم و به مردم و رزمندگان اسلام درود می فرستیم و خسته نباشید عرض می کنیم .

 

گفتنی است ؛ در رژه نیروهای مسلح خوزستان ، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مستضعفین با عبور از محل جایگاه آمادگی خود را نشان دادند و قدرت نمایی کردند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.