کد خبر : 13344
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 15:15

شهلا باورصاد مدیر موسسه دُرنای امید ، تاکید کرد : ؛

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

اهمیت حفاظت از محیط زیست ، یک اهمیت بنیادی برای حفظ تمدن بشری است

اهمیت حفاظت از محیط زیست ، یک اهمیت بنیادی برای حفظ تمدن بشری است
شهلا باورصاد ؛ گفت : باید خودمان را بخشی از ، حلقه ی زیست بوم بدانیم ، و گرنه نابودی ما حتمی است .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، شهلا باورصاد ؛ فعال محیط زیست و رئیس هئیت مدیره سازمان مردم نهاد دُرنای امید ، عصر روز چهارشنبه ( ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) ، در نشست و گفتگو با عنوان ” هنر ، رسانه و چالشهای محیط زیست ” ، که در حاشیه نمایشگاه انفرادی نقاشی ” بومی به وسعت هورالعظیم ” ، آثار ” نیما صفدریان ” ، که با حضور جمعی از اهالی فرهنگ ، اصحاب رسانه ، هنر و فعالین محیط زیست ، در گالری ریم اهواز ، برگزار شد ، مطرح کرد : اهمیت حفاظت از محیط زیست ، در واقع یک اهمیت بنیادی برای حفظ تمدن بشری ، حفظ کره زمین و تعدیل رفتار بشری با دیگر موجودات کره زمین است .

وی تصریح کرد : این حفاظت از لحاظ زیستی هم برای ما اهمیت دارد .

وی تاکید کرد : اگر بخواهیم به حیات خودمان ادامه دهیم و انسانی رفتار کنیم‌ ، باید خودمان را بخشی از حلقه ی زیست بوم بدانیم و گرنه نابودی ما حتمی است .

باورصاد در ادامه با اشاره به فعالیت موسسه دُرنای امید ، اظهار کرد  : سمن دُرنای امید ، یک سمن محیط زیستی است که از سال ۱۳۹۸ ، فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی افزود : عمده فعالیت موسسه دُرنای امید ، در خوزستان و منطقه بُستان و شمال هورالعظیم می باشد و محور این مناطق کار فرهنگی انجام می دهیم .

شایان ذکر است ؛ این نشست و گفتگو در حاشیه نمایشگاه انفرادی نقاشی ” بومی به وسعت هورالعظیم ” ، آثار ” نیما صفدریان ” ، با حضور مجتبی گهستونی ؛ روزنامه‌نگار و فعال میراث‌فرهنگی ، دکتر سیروس داوودی ؛ نماینده سازمان های مردم نهاد استان خوزستان ، بهنوش بساک کاظمی ؛ مربی مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز و با حضور جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر ، اصحاب رسانه ، فعالین حوزه محیط زیست و میراث فرهنگی ، برگزار شد ‌و قاسم آل کثیر ؛ روزنامه نگار ، از دیگر سخنرانان این نشست و گفتگو بود .

گفتنی است ؛ نمایشگاه نقاشی “بومی به وسعت هورالعظیم ” از تاریخ شنبه ( ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) تا تاریخ چهارشنبه ( ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳) ، در گالری ریم اهواز ، دایر بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.