کد خبر : 13094
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 19:41

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در لوحی از مجاهدت، کوشش، حمایت و همراهی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن‌ساز ایثار ، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران قدردانی کرد .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، به نقل از ،  شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ در لوح تقدیر “سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی” معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به “عباس صدریان‌فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان آمده‌است: شهید از اسماء خداوند و شاهد و گواه بر همگان، هیچ چیز از او پنهان نیست، به وقت اعمال و رفتارمان را از زیر نظر داشته و برای خدمتگزاران واقعی دعا می‌کنند .

در سال ۱۴۰۲ رفیق اعلاء یاریمان نمود تا در کنار شما عزیز ایثارگر جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی و عطش خدمت به ایثارگران عزیز را در دولت مردمی سیزدهم رقم بزنیم .

کوشش، همت و مجاهدتتان را می‌ستایم و از حمایت، همراهی و تلاش بی‌دریغتان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن ساز ایثار، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران عزیز صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم .

فرهیخته گرامی: انتخاب شما، که افتخار حضور در ((چهارمین همایش ملی تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت)) را کسب نموده‌اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این تجلیل و لوح سپاس پاسخی برای تلاش‌های قبلی و انگیزه‌ای برای خدمت بیشتر در آینده به جامعه هدف باشد. برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم‌ .

 

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.