کد خبر : 13317
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 22:32

سلماز ترابی ؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری - تحلیلی رویدادهای خوزستان ( هوژ خبر ) ؛

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار شد

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار شد
آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان در شرکت توسعه نیشکر امیرکبیر ، برگزار و از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر شد .؛

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی رویدادهای خوزستان ؛ هوژ خبر از اهواز ، آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان ، روز یکشنبه ( ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) ، باحضور دکتر عبدالعلی ناصری ؛ مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان ، علی بهمن ؛ مدیر عامل خانه مطبوعات استان خوزستان و جمعی از مسئولین ، مدیران پایگاه های خبری ، خبرگزاری ها و نشریات مکتوب ، اصحاب رسانه و خبرنگاران و با حضور جمعی از شاعران ، در شرکت توسعه نیشکر امیرکبیر ( ۳۵ کیلومتری جاده اهواز ، خرمشهر )  ، برگزار و از برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف تقدیر شد .

سومین جشنواره ملی شکرستان یکم تا سوم آذرماه سال ۱۴۰۲ ،  در واحد کشت و صنعت نیشکر دهخدا با مشارکت جوامع محلی پیرامونی نیشکر برگزار شد که آشنایی با دستاوردهای صنعت نیشکر در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری، توانمندسازی جوامع محلی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، افزایش میزان مشارکت مردمی، فراهم کردن فرصت فرهنگی، هنری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این رویداد ملی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هوژ خبر ، این جشنواره دارای سه بخش نمایشگاهی، رقابتی و جنبی بود که در بخش نمایشگاهی بیش از ۴۰ غرفه در حوزه صنایع‌دستی، تولیدات بومی و غذاهای محلی در این نمایشگاه شرکت کردند .

گفتنی است ؛ جشنواره‌های شهد رسانه، قاب سبز، بوم سبز و کنگره ادبی شکرستان، بخش‌های رقابتی این رویداد فرهنگی بودند که روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ، پس از ارزیابی و داوری آثار توسط هیئت داوران، از برگزیدگان تجلیل شد .

ولید آلبوناصر ؛ مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان ،  گفت : چهارمین جشنواره ملی شکرستان امسال در شرکت دعبل خزاعی با مشارکت شرکت خمیرمایه رازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: توانمندسازی روستاهای گردشگری پیرامون شرکت های توسعه نیشکر یکی از اهداف اصلی این برنامه در سال های آینده است و حمایت از صنعت‌گران و صنایع دستی استان یکی دیگر از اهداف این جشنواره محسوب می‌شود .

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان ،  گفت: فراخوان چهارمین جشنواره شکرستان امروز اعلام شده و تا ۳۰ تیرماه سال جاری دبیرخانه دائمی این جشنواره آثار هنرمندان را دریافت می‌کند .

وی افزود :  با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بخش‌های جدیدی به این جشنواره اضافه شده است که به زودی در فراخوان جشنواره اعلام خواهد شد.

ولید آلبوناصر ؛ مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان ، در پایان یادآور شد : برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگار اختصاصی حوزه نیشکر نیز یکی دیگر از اقداماتی است که برای نخستین بار در استان خوزستان، برای جشنواره ملی شکرستان، برگزار می‌شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.